1.     Jak skontaktować się z obsługą sklepu online e-intimo.pl?

Skontaktować się z nami można telefonicznie – 692-791-797 lub mailowo – info@e-intimo.pl.pl

 

  1.     Czy muszę zarejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie. Zakupu można dokonać również bez rejestracji. W tym celu, po dodaniu produktów do koszyka, prosimy wybrać opcję „Kupuję jako gość”.

 

  1.     Mam już konto w e-sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

W przypadku problemów z logowaniem należy ponownie wpisać poprawny login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli kolejne próby logowania okażą się nieskuteczne, należy kliknąć w link „Nie pamiętam hasła” dostępny na stronie logowania. Wiadomość z linkiem do strony, gdzie należy ustawić nowe hasło zostanie wysłana na adres e-mail podany przy rejestracji. W razie dalszych trudności z logowaniem prosimy o kontakt z infolinią e-sklepu – 692-791-797.

 

  1.     Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia na naszej stronie możesz złożyć za pośrednictwem platformy internetowej, tworząc własne konto lub dokonując zakupu bez rejestracji, jako tzw. gość. Kolejnym sposobem jest przesłanie zamówienia na adres mailowy: info@e-intimo.pl lub poprzez kontakt telefoniczny z obsługą sklepu: 692-791-797.

 

  1.     Jakie są sposoby i koszty dostawy?

Oferujemy dostawę firmą kurierską i pocztową. Koszt dostawy towaru przy wyborze opcji przedpłata wynosi 9,90 zł, natomiast przy wyborze opcji za pobraniem - 19,90 zł.

 

  1.     Czy koszt dostawy jest uzależniony od ilości zamawianych produktów?

Niezależnie od ilości zamawianych sztuk i wymiarów paczki, opłata za przesyłkę jest stała.

 

  1.     Czy produkty oznaczone jako dostępne w sklepie internetowym e-intimo.pl znajdują się fizycznie w magazynie sklepu?

Tak. Informacje dotyczące dostępności produktów są aktualizowane na bieżąco, więc jeśli wybrany produkt jest oznaczony, jako dostępny, należy taką informację uznać za wiarygodną.

 

  1.       W jaki sposób mogę wpłacić należność za zamówiony towar?

Należność za zamówiony towar oraz koszty przesyłki można uiścić za pomocą: przelewu bankowego, szybkiego przelewu internetowego (Przelewy24), bądź w przypadku przesyłki za pobraniem - w formie gotówki do rąk kuriera.

 

  1.     Jak szybko jest realizowana wysyłka towaru?

W przypadku płatności za pobraniem, wysyłka towaru jest realizowana niezwłocznie, tuż po wpłynięciu zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 10.00 wysyłamy tego samego dnia.

W przypadku płatności przelewem, realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym naszego e-sklepu. Towar wysyłamy zazwyczaj w tym samym, lub w następnym dniu roboczym.

Zamówione produkty otrzymasz w ciągu trzech dni roboczych.

      10.   Czy przesyłki docierają do Klientów w 24h?

Tak, o ile Klient wybiera płatność przy odbiorze lub szybki przelew internetowy za pośrednictwem systemu Przelewy24, a także jeśli zamówienie wpłynie do godziny 10.00. Tak złożone zamówienie dociera do Klienta w następnym dniu roboczym.

      11.   Co zrobić w sytuacji, gdy nie otrzymałam wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakupu?

Wszystkie informacje dotyczące zamówienia znajdują się w zakładce „Historia zamówień”, dostępnej po zalogowaniu. W przypadku skorzystania z opcji "Zakupy bez rejestracji", prosimy o kontakt z infolinią e-sklepu – 692-791-797.

      12.   Czy mogę zwrócić lub wymienić kupione produkty?

Tak. Każdy Klient ma prawo zwrócić kupione produkty w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwracane produkty należy odesłać na adres sklepu, dołączając formularz zwrotu. Uprzejmie prosimy o ostrożność w trakcie przymierzania, aby produkty, które do nas wrócą nie posiadały zabrudzeń, zaciągnięć i innych śladów użytkowania.

      13.   Jak długo będę czekać na zwrot należności za odesłany produkt?

Zwrotu należności za zwracane produkty dokonujemy w ciągu 14 dni.

      14.   W jaki sposób odbywa się wymiana towaru?

Aby wymienić towar kupiony w sklepie e-intimo.pl, należy odesłać zamówiony produkt i                     złożyć nowe zamówienie – możesz to zrobić telefonicznie, mailowo lub na stronie sklepu online. Nie należy dokonywać nowej wpłaty, gdyż kwota należności za zwracany produkt pokryje należność za nowe zamówienie, a różnice w kwotach zostaną rozliczone indywidualnie – przelewem lub przy odbiorze. Składając nowe zamówienie, w uwagach do zamówienia prosimy dopisać informację „wymiana”. Koszt wysyłki nowego produktu pokrywa sklep.

      15.   Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

W celu sprawdzenia statusu realizacji zamówienia, po zalogowaniu się do sklepu należy wybrać zakładkę „Historia Zamówień.” Informacje o statusie zamówienia zostaną również przesłane na adres mailowy podany przy rejestracji. W przypadku dokonywania zakupów jako gość, powiadomienia o statusie zamówienia wysyłane są drogą e-mailową.

      16.   Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?

Przed doręczeniem przesyłki kurier kontaktuje się telefonicznie. Jeśli będzie to niemożliwe,  kurier podejmie kolejną próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym.

      17.   Co zrobić, jeśli wygląd opakowania dostarczonej przesyłki sugeruje uszkodzenie towaru?

Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, należy odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować o tym fakcie Infolinię e-sklepu. Dołożymy wszelkich starań, aby wysłanie nowego towaru, bądź zwrot wpłaconej należności odbyły się jak najszybciej.


Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Suma

Zobacz koszyk