ZWROTY

1. Każdy Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru/odstąpić od umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni.

2. Uprzejmie prosimy o ostrożność w trakcie przymierzania. Kupiony Towar podlegając zwrotowi powinien wrócić do nas w stanie niezmienionym i nie posiadać żadnych śladów użytkowania.

3. Kupiony Towar należy zwrócić na adres LILIQ Lidia Skuza, ul. 11 Listopada 43A, 07-200 Wyszków. Dołączenie dowodu zakupu przyspieszy proces zwrotu płatności.

4. Sprzedawca, z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

6. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru.

7. Klient może sformułować oświadczenie o odstąpieniu od umowy samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się poniżej.



Wzór formularza odstąpienia od umowy:

- Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: ….............

- Data zawarcia umowy …......................

- Imię i nazwisko Konsumenta …...................

- Adres Konsumenta ….....................

- Numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot należności za zwracany towar …......................

- Data ….................

- Podpis Konsumenta (o ile oświadczenie wysyłane jest w formie papierowej) …........................

Adresat – LILIQ Lidia Skuza, ul. 11 Listopada 43A, 07-200 Wyszków, e-mail – info@e-intimo.pl



Formularz odstąpienia od umowy pobierz



REKLAMACJE TOWARÓW

1. W sprawach związanych z reklamacją towarów obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamowany Towar należy kierować na adres: LILIQ Lidia Skuza, ul. 11 Listopada 43A, 07-200 Wyszków.

3. Formularz reklamacji dostępny jest na stronie Zwroty i reklamacje. Dołączenie dowodu zakupu przyspieszy proces przebiegu reklamacji.

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

5. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zwróci Klientowi koszty przesyłki.



Formularz reklamacjipobierz




Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0,00 zł Suma

Zobacz koszyk